Utolsó kommentek

  • nadinnyo: @Mykeee20: Jobbnak látom, hogy nem mondok semmit, ez meg egy kibaszott idézet, és kész. Roszz hely... (2010.06.12. 09:11) Visszhang...
  • Mykeee20: Nadinnyo te még várni is fogsz:) Rossz helyen zörögsz:):D (2010.06.12. 07:31) Visszhang...
  • nadinnyo: "Lehet, hogy ma látod utoljára azokat, akiket szeretsz,ezért ne várj tovább,mert sajnálni fogod a ... (2010.06.11. 18:07) Visszhang...
  • nadinnyo: “Egyre inkább az az érzésem, hogy az életünk egyetlen mondat, csak nem tudjuk kimondani, hogy mi a... (2010.06.01. 23:46) Gondolatok
  • nadinnyo: Egy talált megjegyzés, egy hivatkozás: ezen is el kellene gondolkozni "Nincsen sebezhetőbb ember ... (2010.06.01. 12:25) Neked...
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • nadinnyo: @Mykeee20: Jobbnak látom, hogy nem mondok semmit, ez meg egy kibaszott idézet, és kész. Roszz hely... (2010.06.12. 09:11) Visszhang...
  • nadinnyo: “Egyre inkább az az érzésem, hogy az életünk egyetlen mondat, csak nem tudjuk kimondani, hogy mi a... (2010.06.01. 23:46) Gondolatok
  • nadinnyo: Egy talált megjegyzés, egy hivatkozás: ezen is el kellene gondolkozni "Nincsen sebezhetőbb ember ... (2010.06.01. 12:25) Neked...
  • nadinnyo: Ne kínlódj! Ez a legfontosabb. Próbáltad már? Rádtör a kísértés, te pedig először elhessegeted, és... (2010.05.19. 08:42) Ez van...
  • Ildy: Ezen nincs mit köszönni. Elolvastam, mert érdekelt. :) (2010.05.03. 23:30) Kipihenve

Heti okosság....

"Ő ott van minden csepp könnyben, Ő ott van minden halk szóban, Ő ott van minden lágy szellőben, Ő ott van minden boldog nőben, De nem, nem az enyém." /HBB/

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Kipihenve

2010.05.02. 15:31 | dnalor | 5 komment

 

Tegnapi bejegyzés után rögtön következik egy újabb. Sokkal „kipihentebbek” lesznek a sorok. Sikerült egy hatalmasat aludni, segített ebben hogy a Barca simán nyert 4-1-re és egyre közelebb a Liga megnyeréséhez. Egy szar hét jó befejezése volt tegnap este…

Lassan itt a főiskolás napok, készíteni kell a májamat, valószínű 3 nap totális észelmenés lesz és persze Alvin és Kispál koncert.

Az utóbbi pár nap bebizonyította, hogy megint csak feleslegesen jártatom a számát és még rosszul is kijöhetek belőle. Na de ezt már megszoktam, volt úgy évekig olyan dolgokat csináltam aminek nem volt értelme és olyan emberben hittem akiben nem kellet volna. Most elég gyorsan sikerült visszarángatni a valóságba és ez minden féleképpen pozitívum és talán ebben az egészben az is jó dolog, hogy nem csak én szarok az emberekre hanem ők is szarnak rám. Magyarul nem vagyok egyedül a földön. Mostanában elég sok ilyen embert ismerek meg és kicsit mindig csalódás, de igazából én is ilyen vagyok és nincs is ezzel semmi baj. A nagy barátságoknak 2010-ben már nincs értelme, vagyis nem arról szól mint régen, nem bízunk úgy egymásba mint ahogy kellene és az estetek nagy többségében valami kis mondhatni úgy behúzást láttunk egy másik emberbe. Ami amúgy nem jó dolog, de ezen változtatni nem lehet és nem várhatunk meleg hógolyót senkitől. A lényeg talán annyi és ismét leszűrtem azt a következtetést amit már régen is tudtam csak voltam olyan naiv hogy még egyszer megpróbáltam valami jó fej dolgot csinálni. De ismét feleslegesen beszéltem, azzal az energiával írhattam volna verseket vagy gyerekeknek szóló mese könyvet. Mindenesetre tanúságos volt ez a pár hét hónap, és nem haragból vagy indulatból beszélek mert arra igazán semmi okom nincs és nem is lesz. Csalódásnak sem nevezném mert ez is rossz szó, most már legalább tudom nincsenek kivételek, hülyék az emberek én is az vagyok sosem tagadtam, de gondoljunk bele mi lenne ha tökéletesek lennénk valószínűleg unalmas lenne a világ és csak zombik lennénk, és nem születnének ilyen blog bejegyzések. Remélem majd minden ember észre veszi, hogy kurvára nem jó csinálja a dolgokat de ez már nem az én problémám.

Sokan nem fogják érteni a fenti sorokat, egyrészűk azért mert kicsit bonyolultak a többiek talán azért mert nem ismernek. Lehet fognak rám haragudni is, nekik üzenem lehet nyugodtan ha attól jobb lesz és valószínű ők sem értik a fenti kis eszmefuttatást, mert nem sértésnek szántam ezt a bejegyzést…de minek is magyarázkodom, a lényeg sok mindennek vége kell egy nagy pontot tenni a végére.

 

Mindenkinek minden jót erőt egészséget, sok locsolót a lányoknak….

 

Egy kép ide a végére, aki megtalál és ír mondjuk egy kommentet vagy rám ír msnen, hogy megtalált azt meghívom egy vacsorára. :)

 

2010. április 30. FTC – Újpest

 

http://www.nemzetisport.hu/data/kepgaleria/NSO/FTCUJPEST/20100430_1009_NF.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://bazzzinga.blog.hu/api/trackback/id/tr461968754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dnalor 2010.05.02. 22:33:38

Tiéd a vacsora meghívás....

Ildy 2010.05.03. 21:01:12

Akkor megtapsolom magam :D

dnalor 2010.05.03. 21:14:32

Majd összehozzuk:) Ügyes vagy:) És köszi, hogy elolvastad amit írtam:)

Ildy 2010.05.03. 23:30:11

Ezen nincs mit köszönni. Elolvastam, mert érdekelt. :)
süti beállítások módosítása